Thursday, April 7, 2011

My restaurant guide

Nezajímá mě jenom móda a hudba, ale občas jsem pěkný gurmán a dopřeju si nějaké kvalitní jídlo. Každý druhý týden navštívím s rodinou jednu z mnoha pražských restaurací a nezapomenu si vzít svůj zápisníček, protože si do něj píšu hodnocení dané restaurace. Už jsem byla v docela dost restauracích, a proto mám srovnání, ale hlavně na tomto blogu to bude pro vás, abyste věděli, kam určitě jít a čemu se raději vyhnout. Už jsem hodnotila na mém "starém" blogu: thegirlwithnoname.blog.cz, tak se tam můžete juknout.:)
Hodnotím takto:
          1 - the best
          2 - velmi dobré 
          3 - dobré
          4 - ujde
          5 - vstup na vlastní nebezpečí

                                 + přibližná cena jednoho jídla  a moje rady a tipy

Jinak začnu restaurací, v které jsem byla nedávno, a to jest DAHAB:

ADRESA: Soukenická 1085, Praha 1
  • JÍDLO:   3,8
  • OBSLUHA:   1
  • PROSTŘEDÍ:  3
  • VÝBĚR:   3
  • CENA:   250 Kč (hlavní jídlo a pití na osobu)
Snad každý si pod arabskou restaurací představí vodní dýmky a studené čaje. Přesně tak to je i v Dahab. Jenže zde je lepší si dát spíše tu vodní dýmku než samotné menu. Dahab pro mě byl zklamáním, protože za tu cenu jsem očekávala něco více. Grilované kuřecí špízy byly dobré, ale takové bych zvládla i doma na grilu, i ostatní jídla za moc nestály a zachránil to snad jen ten čaj, který mají dobrý. Navíc poslouchat dvě hodiny arabskou hudbu a ještě záznamy z koncertu bylo trochu nudné, ale lepší než v restauraci poslouchat rádio Evropa 2. Každopádně Dahab není jedna z nejlepších restaurací a už asi nebude.

Ke každé restauraci moje fotka:)  tady můžete vidět klasickou plechovou konvičku na čaj.

2 comments:

  1. to je super! to se těším, i když do Prahy jezdím tak jednou za rok.. nevadí=)
    já si zas zapisuju, jaké mají kde pivo..

    ReplyDelete