Tuesday, May 17, 2011

Kdo nechtěl hokej, šel na Cakebreak!

 V neděli se zase v Meetfactory konal oblíbený Cakebreak aneb bleší trh s věcma z druhé ruky. A já jsem tam musela být, takže mám pro vás takové malé shrnutí plus se také dozvíte, co jsem si zde koupila. Cakebreak mě baví, je to něco jinýho naž třeba Codemode, jelikož se zde prodávají hodně vintage retro věcí, který už jste dávno vyhodili, a tak vzpomínáte a přitom posloucháte "dunící muziku"...panuje zde skvělá atmosféra a do Meetfactory se to hodí, akorát osvětlení mě zase zklamalo, a tak jsem určitě některé zajímavé kousky přehlédla:) a ten malý prostor venku byl potřeba, protože jsem se aspoň mohla nadechnout a odpočinout si od hluku. Popravdě čekala jsem více lidí a méně stánků. Takže jsem byla spokojená.



Ty starý foťáky mě dostaly!

 Mohli jste si koupit cokoliv- pistol, lízátko, vinylovou desku, sto let starý knihy...

Přehrabovat se v těch kufrech s hadrama bylo občas velmi napínavé.




Bot tu bylo taky dost.


Příště si vemu baterku!


 To nejlepší nakonec!

To teda ještě není konec...co jsem si koupila? Pohvězdované šaty z Vero Mody za 100 Kč a pak ještě diabolo pro mojí sestru. Kamarádka zase pořídila pírkové náušnice a fialovou koženou kabelku.


7 comments:

  1. panebože.. nemůžu se rozhodnout jestli tam příště jet nebo ne, protože bych tam musela nechat majlant a jet domu asi s pěti taškama :D neměla bych srdce na to nechat tam všechny ty krásný věci, ach ach :D

    ReplyDelete
  2. já vůbec netušila, že bych tam mohla něco najít - v módě jsem totální analfabet, ale mile mě to překvapilo.
    Venkovní prostor opravdu přišel vhod, to máš pravdu, děvče! :)
    + ty šaty vypadají mnohem lépe, než jak si je pamatuju - asi to bylo tím osvětlením - já myslela, že jsou do zelena :) :D už se těším, až si je vezmeš na sebe.

    ReplyDelete
  3. to vypadá jako super akce! Proč mi to zase nevyšlo?! Skvělá dokumentace ;)

    ReplyDelete
  4. to vyzerá ako geniálna akcia! byť tam...

    ReplyDelete
  5. Ha to mi připomíná, že si chci ještě koipit stříkací pistoli do vody! :D

    Těšte se. WAR IS COMING!

    ReplyDelete
  6. To osvětlení bylo hrozný a vzadu byla hudba až moc nahlas, že jsem z toho byla úplně nesoustředěná :)) Ale jinak to byla skvělá akce!

    ReplyDelete