Wednesday, May 4, 2011

Sunny...

Ano, je to tak! Ty dlouhé teplé večery jsou tu zas! Ani nevíte, jak jsem se na ně tešila a teď si je budu užívat jestě více, protože jsem ze skříně vytáhla (ano já pořád něco tahám:) starou květovanou bundu z bazaru. A pozor! Je z dětského starého Háemka (Label Of Graden Goods)! Z toho plyne jedna rada: NEVYHAZUJTE STARÉ OBLEČENÍ!

TÍLKO/VEST - CLOCKHOUSE
LEGÍNY/LEGGINS - H&M
BOTY/SHOES - ZARA
PLÁTĚNÁ TAŠKA/BAG - INDIEKID
PRSTÝNKY/RINGS - PULL & BEAR
SLUNEČNÍ BRÝLE/SUNGLASSES - PIERRE CARDIN

Fotečka z naší mini zahrádky. Poznáte, co je to za květinu?

A víte co! Já fotky outfitů moc nemusím, už mi to přijde trochu nudné, ale občas je to inspirativní. Tak párkrát je sem hodím, abyste alespoň věděli, jak vypadám:)
 A  dáme sem taky muziku! Co třeba píseň Sunny v podání Jay Kaye z Jamiroquai?


9 comments:

  1. mno... tak ta kvenina je taka jak do nej vzdychky nalezie vsetka haved :)

    a o nevyhadzovani veci radsej ani nebudem :P som na to majster...

    ReplyDelete
  2. Ne.. ale vypadá dobře:-)
    Jojo věci nevyhazovat, mnohdy vytahuju oblečení, které jsem vyřadila, ale nestihla vyhodit a ještě ho s velkou radostí nosím:-)

    ReplyDelete
  3. super outfit!bundicka ti moc slusi!
    http://sienastyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. ta bundicka a botky jsou prekrasne!!

    ReplyDelete
  5. Milujem tú Karl Who tašku ♥

    ReplyDelete
  6. je krasna ta bunda. a ja tiez vsetko odkladam :D vzdy si poviem, ze sa to raz bude zase nosit

    ReplyDelete
  7. Sunny! ta dada dadda da ..... Léto!

    ReplyDelete
  8. Mě se strašně líbí kombinace té bundičky a prstýnku - vážně perfektní. Též nevyhazuju, až když se to začne rozpadat :) A taky musím podotknout, že v dětem občas závidím, jaké mají oblečení, v oddělení pro dospělé to nenajdu..

    ReplyDelete