Thursday, June 16, 2011

Kings of Berlin

Nyní si můžu odškrtnout další kolonku v mém seznamu kapel, které bych chtěla vidět naživo (jsou tam například Blur, Travis, Arcade Fire), a to konkrétně Kings of Leon. Ale než vám začnu líčit celý průběh koncertu, tak napíšu, jak jsem se vlastně měla v Berlíně (takže doba před koncertem). Berlín mám ráda, je něco mez Hradcem Králové (rovina) a Londýnem (lidé jsou sympatičtí a je zde velký výběr mezinárodních restaurací a najdou se i obchody, které u nás nejsou, jako například American Apparel nebo Accessorize), ale dost už s obchodama! No, vlastně ne, protože v den koncertu jsme se jen procházeli v jedné čtvrti kolem ulice Schönhauser Straße, kde jsme se výborně najedli v jedné vietnamské restauraci (monsieurvuong), kterou tátovi doporučila paní z Elle a já ji taky můžu doporučit, pokud máte rádi skleněné nudle a polívky, kde plave maso, zelenina a nudle. Dobré jídlo mě vždycky skvěle naladí! Zrovna jsme měli štěstí a narazili na takovou zajímavou čtvrť, kde bylo spousta obchodů pro mladý a zajímaví lidé na kolech. Teda, řeknu vám, že berlínský streetstyle má taky něco do sebe. Lidé jsou často jednoduše oblečení, třeba jednobarevně, a vše mají tip ťop. Nosí se tam hodně plátěné tašky, desert boots, Fred Perry (jehož obchod jsem taky navštívila) nebo zlaté digitálky. Taky se mi zdálo, že v Berlíně bylo hodně homosexuálů. No, radši už dost nebo se nedostanu k té nejdůležitější části z celého výletu.

 V jednom obchodě měli dokonalý retro aktovky a kufry.

Nejlepší!:)

Kazety jako mp3.

Fred Perry

Podpisy kapel ve výloze Ben Scherman.

Zamilovala jsme se do těhlech bot v American Apparel.

Kings of Leon měli hrát v amfiteátru Waldbuhne, takže se celkem očekávalo, že fanoušků bude dost a možná ani nenajdeme super místo poblíž pódia, ale vše dokonale klaplo a místo toho, abychom stáli dlouhou frontu, tak jsme prošli vstupem pro retardy:D, za což děkujem ochotné paní. Celou dobu jsem si říkala, že si koupím triko, ale nebyly nic moc a hlavně docela drahý (asi 800 Kč). Místo bylo super, sezení, kolem žádný opilci, ale docela jsme se načekali. Nejdřív začala hrát kapela White Lies, který popravdě moc nezmám a před koncertem jsem vlastně vůbec nevěděla, jak vypadaj. Kdyby zpěvák neměl bílou košili, tak by se úplně ztratil, protože byl hrozně malej a za ním samá čerň. Byli docela dobrý, při pár hitech dostali i mě, ale občas jsem se nudila, tak jsem se aspoň mohla koukat na fanoušky, jako jsou oblečení (nic moc, docela často měli trika KOL, mladí měli sem tam úzký kalhoty, a spíše tam byli lidé kolem třiceti). 
A pak to přišlo! Kingsáči se postupně začali usazovat na své pozice a popravdě ani nevím, kdo přišel první, protože pyrotechnici se zase vyřádili a udělali grilovačku. Pak jsem byla v koncertním tranzu a okem přejížděla z pódia, na obrazovku a na svoje nohy. Měli výborný zvuk, takže to nejlepší - Calebův hlas vynikal naprosto skvěle. Samozřejmě hráli i písničky z posledního alba, které je slabší, takže jsem se párkrát trochu nudila, ale jinak si myslím, že na to budu vzpomínat jako na skvělý koncert.

 Kostkovaná košile musela být!

Udělala jsem si tetování z Topshopu. Vydrží tak 3 dny:)

White Lies

Přípravy

A světelná show! Všichni až na Nathana (bubeníka) byli v černé.

Více zde: JAMZONE

8 comments:

  1. skvělé fotky..
    a ten koncert kings of leon ti závidim, snad se mi jednou taky poštěstí :-))

    ReplyDelete
  2. tý jo, přidávám se taky k závistivcům ohledně koncertu a navíc ještě v Berlíně - paráda!

    ReplyDelete
  3. A kde máš fotku s preclíkem? :D

    ReplyDelete
  4. Nemám slov, tieto fotky sú (vyjadrime to citoslovciami) "wow, woah, yeah, ♥♥♥" ... chcem tam ísť hneď teraz ♥

    ReplyDelete
  5. To peříčkový tetování je naprostě suprový!!!! Jen si neumím představit, na kolik by to vyšlo, kdybych si chtěla udělat na záda křidýlka.... A ta dortová výloha, to je teda provokace největší! Asi jdu otevřít syslený Toblerone, jinak neusnu.

    ReplyDelete
  6. záááávidim ti!!!! :D máš super fotky!! :) a máš super blog!!

    takže tě sleduji!

    xoxoEva

    http://thefashionfairytaleblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. super fotky a ty retro tasky jsou super :D

    http://thuy-onlineshop.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. skvelé fotky..no a KOL..to nepotrebuje komentár :))

    ReplyDelete