Friday, July 1, 2011

Ideas of the Month - June 2011

Červen nebyl nijak zajímavý měsíc, byl spíše pracovní, a tak na nějaké záliby moc nebyl čas. Ale pár věcí se našlo...

1. PAPOUŠKOVÝ NÁHRDELNÍK V ZAŘE
Když procházíte letní otravné slevy, nejde si nevšimnout nádherného náhrdelníku seskládaného s barevných peříček připomínající papouška Ara. Je sice hodně drahý, ale myslím, že pro peříčkové "fandy" to musí být úplná bomba. A vůbec v Zaře teď mají hodně indiánských šperků, od náušnic po čelenky.


A napadl mě k tomu obal nového alba Friendly Fires:

2. ČERVENÁ RTĚNKA
Mám raději růžovou, ale přišla jsem na chuť i rudě červené. Je více ženská a sexy. Kdyby tehdy nebyla v Sephoře akce - kupte si cokoliv a k tomu budete mít jakýkoliv výrobek značky Sephora za 1 Kč, tak bych si jí asi nikdy nepořídila.

3. SERENDIPITY
Když někdo miluje punk a rock 'n roll, je to vidět. Přesně taková je blogerka Jade z Rotterdamu. Její blog je plný fotek jejích outfitů, dělá zajímavé gify a dokáže si s fotkami pěkně vyhrát, což se cení. A je vidět, že má ráda graffity. serendipity-style.blogspot.com


4. CHANCHALA RESTAURANT
Trochu odbočíme k dobrému jídlu. Všimla jsem si, že poslední dobou spousta "mimopražských" blogerů jezdí na výlet do Prahy, a tak samozřejmě navštíví světoznámé Palladium. Dám vám jednu radu: až budete mít dost nákupů, vydejte se do posledního patra, kde je plejáda restaurací od A do Z, a jelikož je teď léto, tak doporučuji navštívit indickou restauraci s názvem CHANCHALA, kde mají typická indická jídla na sladko a velký výběr alkoholických koktejlů a vodních dýmek. K hodnocení této restaurace se dostanu někdy později.


5. NOVÝ KASABIAN
Ke konci roku (no 19. 9.) má vydat tahle leicesterská partička další album, a my fanoušci jsme už pěkně zvědaví. Zatím je na světě píseň SWITCHBLADE SMILE a je vidět, že Kasabian se chtějí pěkně ozvat a lidem to pořádně nandat, myslím, že se máme na co těšit.



6. BARVY JAKO ŽÁDNÉ JINÉ
Barvy kam se podíváš!...takové je léto. Zvolila jsem nejdřívě fotku, kde se mi líbí barevné vyřešení oken a pak neonové laky, které mají v American Apparel.



5 comments:

  1. mám ráda tvoje blogerské tipy!

    ReplyDelete
  2. No tak ten peříčkový náhrdelník je něco kouzelného! Úžasné! I tenhle blog se mi líbí, krásný živý. Už se těším na další články! :)

    ReplyDelete
  3. Skvelí tipy aj blog páči sa mi takže sledujem som zvedavá na dalšie posty. Pekný deň :)))

    ReplyDelete
  4. Díky všem za milé komenty!

    ReplyDelete
  5. Super článek. Neonový barvy se mi líbí, ale spíš na někom.Spolužačka je nosí a vypadá skvěle. Já asi zůstanu u hnědé, šedé, červené a bílé.
    19.9. se bude oslavovat!:)

    ReplyDelete