Sunday, July 3, 2011

Sešli se na Glastonbury

Jednou za dva roky se sejde tísice lidí na jednom venkově nedaleko Bristolu a hodují muzice. Nechybí zde také zábava jako nejrůznější prolézačky a tak, stánky s jídlem (snad všech kuchyní světa). Všude je spousta bahna, lidí, celebrit, pohozených piv a stanů. Letošní byl docela nabytý, přijeli například The Kills, Two Door Cinema Club nebo Plan B. A já jsem se zaměřila na módu.

INTERPRETI

 THE GOOD NATURED
Tuhle muzikantku vůbec neznám, ale zaujala mě ta žlutá košile a účes.

JESSIE J
Tenhle obleček mi připomíná Star Wars:)

ROBYN

CLARE MAGUIRE
Neznám. Obleček hodně odvážný, letos na pódiu letěla černá.

SHINGAI SHONIWA

 
 THE KILLS
 Klasicky v černé. Moc se mi líbí to plátno za nimi, mají to vymakaný. Asi si pořídím něco s leopardím vzorem.)

METRONOMY

KAISER CHIEFS
Líbí se mi ten buben.

TWO DOOR CINEMA CLUB

THE VACCINES
Kluci s košilema, co dodat.
CEE LO GREEN
Jsem zvědavá, kdy ten člověk dostane infarkt, a co je tohle za bojovný obleček?

PRIMAL SCREAM
V alobalové košili.

PLAN B
 Říkáme mu ministr, protože stále nosí kostýmek, i tentokrát nezklamal.

FRIENDLY FIRES
 Aneb to nejlepší na konec. Hawajská košila je prostě nej!:)

CELEBRITY

Emma Watson v klasickém festivalovém outfitu.



Je vidět, že počasí nebylo zrovna nejlepší.


Will Young

Jaime Winstone utekla z vězení.

Cara Delivigne

Jo Whiley v růžových holinkách.

Poppy Delivigne

Pixie Geldof

A Alexa samozřejmě nechyběla, vypadá, že se šla podívat na Kills.


Katy B a Alexa Chung měly ty samé šaty z Toshopu.

Kate se směje Jamiemu, že si nevybral zrovna ty nejlepší boty na Glastonbury:)

LIDÉ
Móda na Glastonbury je většinu času stejná. Nejvíce se nosí džínové šortky, barevní tílka, pletené svetry či mikiny, samozřejmě holinky, mini kabelky přes rameno, slaměné klobouky a sluneční brýle. Popravdě já bych si s sebou vzala asi něco podobného, ale holinky stále nemám, myslim, že je na čase:)












 Tenhle outfit se mi líbí, tu košili bych brala:)


Na letošní line up se podívejte sem: www.bbc.co.uk
Další fotky zde: www.nme.com
(doporučuji se podívat na
40 things you never knew about Glastonbury)

Podívat se jednou na Glastonbury je jeden z mých mnoha snů. Musí to bejt úžasný - atmosféra, lidi, jídlo, hudba...myslím si, že by to byl zážitek na celý život. Doufám, že někdy budu mít štěstí a podívám se tam! Musim!:)
A CO VY, CHYSTÁTE SE NA GLASTONBURY NEBO JSTE TAM UŽ NĚKDY BYLI?
AND WHAT ABOUT YOU, HAVE YOU EVER BEEN AT GLASTONBURY OR ARE YOU GOING TO?

9 comments:

  1. nechystame... moc ludi a drahe, ale holinky mam...ruzove hunter a u naj!

    ReplyDelete
  2. chystať by som sa aj chystal, len neviem, nakoľko je to reálne :-/ každopádne, zažiť tento festival by bolo zážitkom na celý život! :)

    po vzhliadnutí prvých dvoch fotiek som si myslel, že vystupujúci mali mať "povinne" sádru na nohách... potom som zistil, že asi nie :D

    ReplyDelete
  3. Jedu 2013! Už se těším:D
    Jedna blondýnka vypadá jako Lindsay Lohan:D, ale pochybuji, že by tam byla.
    Alexa opět dokonalá. A žeby nové tetování??

    ReplyDelete
  4. wow, to jsou úžasné fotky. Já miluju Jessie a Robyn :)
    A Alexa je krásná :)

    ReplyDelete
  5. můj sen to je taky a ještě barcelonská Primavera Sound & Sonar, to si jednou taky dám=D v holínkách, samozřejmě!=D

    ReplyDelete
  6. Super post! Fotky jsou krásné.

    ReplyDelete
  7. na Glastonbury se ani moc nechystám, ale kdo ví, život je plný nečekaných událostí že? =D
    každopádně sem ale musím napsat, že prostě zbožňuju Emmu Watson!!!

    ReplyDelete
  8. Jo, Kaiser Chiefs, ono to na téhle fotce není tak vidět, ale ta košile /bunda je vážně fešná ;) Jo Ricky má vkus. A bubny se mi taky líbí.
    Na Glastonbury bych někdy chtěla, (jako ostatně na jakýkoliv ostrovní festival :) ale nechystám se, je potřeba hodně peněz, hodně příprav...

    ReplyDelete
  9. fesťákový outfity jsou nej :) a glastonbury je sen, tak třeba někdy... :)

    ReplyDelete