Wednesday, September 7, 2011

Alex Winston a spol

Tuhle fotku jsem původně vůbec nechtěla najít, hledala jsem něco jiného a jen tak jsem na ní narazila. Za prvé, je tam zpěvačka Alex Winston (ta třetí zleva) a ty všichni lidé s ní asi mají něco společného, mě se jen líbí, jak jsou všichni oblečení, trochu podobně, ale má to něco do sebe, není tam moc barev, ale je to takové indie americké a pro někoho možná inspirativní (ikdyž spíše trochu nudné).

Já tu zpěvačku moc nemusím, její celé album bych si určitě nestáhla, ale už v reklamě na nějaké auto mě její hlas zaujal, tak jsem si našla asi jen tři písně a tahle je jedna z nich (trochu ukvičený hlásek s lehkým nádechem Japonska).

2 comments:

  1. mě se náhodou líbí jejich oblečení.. hlavně ten první kluk z leva je fešák :D

    ReplyDelete
  2. No, taki kreativni ludia ked sa stretnu, vzdy to dobre vypada :D

    ReplyDelete