Thursday, September 22, 2011

CHECKED!

Už dlouho jsem se ráno takhle neradovala. Prohlížela jsem si nový britský hudební magazín Q, kterému většinou nerozumím, protože jejich angličtina je opravdu hodně slengová, ale určitě Q patří mezi nejlepší hudební časopisy na světě a to po stránce obsahu i grafiky. A s kamarádkou jsme vymyslely novou hru: pokaždé, kdy uvidíme někoho v kostkované košili, tak zařveme CHECKED! nebo-li kostkovaný, i já jsem tehdy ráno byla...

Ale zjistila jsem, že mi náhrdelník s peace nenosí štěstí, jednou jsem ho měla ve škole a při testu z fyziky jsem se opravdu hodně zapotila.

O víkendu čeká ofinu malý sestřih.

 A to je on! Q magazine, na obale měli být Kasabian s dívkami po stranách, ale vzhledem k tomu, že tento byl koupen ve Finsku, nahé ženy nahradil vousatý muž.

Už se těším až si poslechnu jejich album! Ten booklet je po grafické stránce vážně dokonalý.

Q věnoval Amy snad pět stránek.

KOOKS...momentálně poslouchám.

prodávají ho i u nás na Václaváku v Luxoru a v obchodě se zahraniční literaturou.

1 comment: