Wednesday, September 21, 2011

Ušanka

Možná si ji pořídím, viděla jsem jednu v Háemku a ještě někde, takže se zase vrací! Hold ze mě bude děvuška:) 
A ještě se Vám chci tak trochu omluvit za moje celkem nezajímavé a krátké články, ale hold já nejsem typická blogerka, která dá raději přednost bloglovin než učení se na test z chemie:) všechno mě to hrozně baví a hlavně VY a vaše komentáře mě baví! ale na druhou stranu vím, že by to tady mohlo být lepší. No, uvidíme.
Momentálně chodím do mé milované školy na Vinohradech, čtu Zbabělce, Čapkova Hordubala a Dívku s perlou v italštině a přemýšlím, co napíšu do slohové práce pro noviny DNES - Studenti čtou a píší noviny (téma Romů mě je v podstadě úplně jedno)...takže trochu opruz. Ale v neděli vyrážim na Prague Fashion Weekend na přehlídku Victora a Rolfa, která mě z toho všeho asi nejvíce zajímá. Ale celé se to děje zase v Pařížské, takže nic neuvidim:)

3 comments:

  1. já mám dvě, z loňské zimy, jedu z HM (asi pánskou:) a druhou ze sekáče, chlupatou. a obě jsou úplně boží, v zimě mě nejvíc bavily, trendy netrendy.

    ReplyDelete
  2. Takhle se mi to mega líbí,a le na sobě??? Nevím nevím :-D

    http://shaki-days.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. ušanky jsou zlaté <3
    nejvíc mě mrzelo,když jsem jednu dokonalou musela nechat minulou zimu ve Vídni, poněvadž mi nevyšly peníze. achjo :)

    ReplyDelete