Sunday, October 2, 2011

Něco jako Cakebreak

V sobotu se v Dejvické Klubovně mladých Povaleč (nebo jak se to tam jmenuje) konal takový malý blešák s oblečením, nádobím, knihami..prostě se vším možným, co už nikdo nechtěl. Bylo to hodně podobné Cakebreaku, ale o dost menší a intimnější, ale hlavně tam hráli (teda vevnitř v baru) super hudbu, jako Gorillaz či Franz Ferdinand a dělali tam mrkev v rohlíku:)  koupila jsem si černobílou sukni za 80 Kč, fotku zatím nemám, právě se pere v pračce:) dobrá akce!

11 comments:

  1. že řekneš, teda!
    ts. těšim se na sukni.

    ReplyDelete
  2. už jsem si u 11 koček stěžovala, že v Ostravě nic takového (pořádného) není - prostě závist!!! příště mi tam něco kup, jo?!=D

    ReplyDelete
  3. Iva: to je ta Ostrava:D jasně, něco koupim všem z Ostravy:)

    ReplyDelete
  4. tyjo, to vypadá skvěle:) jak v americe ty jejich garážový výprodeje:))

    ReplyDelete
  5. čoo?! aj ja chcem takú akciu! super :)!

    ReplyDelete
  6. občas vám pražákům trošku závidím.. :)

    ReplyDelete
  7. No tak to je nejdokonalejší! Prosím, prosím, nemáš info jestli se bude taková akce opakovat? Nebo nějaká podobná! :)A ještě jeden dotaz! Nejsou nějaké stránky kde by se dalo zjistit kde se takovédle věc dějí? :)

    ReplyDelete
  8. vypadá to skvěle :) Jinak krásné fotky ♥

    ReplyDelete
  9. tohle pro mě byla akce roku! na podzim prý bude ještě jeden.
    další fotky tady
    http://jedenactkocek.blogspot.com/2011/10/zive-mesto-blesak-v-zahrade.html

    (tak jsem tě tam teda vyfotila, jo? ;)

    ReplyDelete
  10. pipilotti: super! no jo, ta s tou plátěnou taškou I don't mind:)

    ReplyDelete