Tuesday, November 22, 2011

Vero Moda magazine

Vero Moda mě poslední dobou baví, teda hlavně jejich noviny, které vycházejí snad každé tři měsíce. Vždycky tam najdu nějakou inspiraci a dozvím se zase něco nového. Tentokrát se tváří stala Alexa Chung...



Nevěděla jsem,že existují i TEDDY GIRLS!





 Boží svetry!


Jinak obchod Vero Moda mám celkově docela ráda, ale poslední dobou mě štve, že je na mě trochu dražší a občas až moc jednoduchý, a navíc na Příkopech vždycky hrajou muziku hrozně nahlas a blbě.

7 comments:

  1. oh, alexa!! <3 kde si kupila tie noviny ?? :)

    ReplyDelete
  2. I really enjoyed this post! I love your sense of style!

    Fox House giveaway on my blog!
    Take a look and if you like follow me, I’ll be waiting for you: Cosa mi metto???

    ReplyDelete
  3. Veronika: za dara, ve Vero Modě:)

    ReplyDelete
  4. áá Alexa na x stránkách♥♥

    ReplyDelete
  5. no vidíš, mám je už týden doma a ještě jsem to ani neotevřela..:)

    ReplyDelete