Monday, December 26, 2011

Black and white christmas

Jsem ráda, že je mám za sebou, protože mě už vážně nebavilo to neustálé čekání  na manžestrové kalhoty, "netikající" (nakonec stejně tikají) hodiny, funkční budík a na nový diář. Můj šatník se teď pořádně nafoukl.
 Neodolala jsem černým límečkům, k těm manžestrákům bude vypadat úchvatně!

Z Háemka jen asi za čtyři stovky.

Ten zip vzadu je hrozně sexy, aneb triko z Orsay.

Je čas na pořádnou podprsenku!

Klasické zimní ponožky, které narušují můj černobílý koncept.

Náramky z Háemka.

A teď to přijde, hádejte co jsem dělala asi dva měsíce před Vánoci. No výbírala budík a hodiny! To byl přímo nadlidský úkon, jelikož můj pojíček je tak romantický a originální zároveň, že se do něj prostě nic nehodí.
 Děkuju tátovi za úžasný Moleskine diář, který jsem si tak trochu přála, je v něm boží strom postav ze Snoopyho.

 Úplně bych zapomněla na kartu Zara na které mám 1000 Kč! Takže hurá na slevy. Mám v plánu si koupit boty, ale už vidím, že nebudou mít moje číslo.

Vybrat jakž takž normální a nekýčovitý kalendář je taky pro mě pekelně těžká záležitost, ale na konec jsem to zvládla, moje ruka padla na New York a rázem se těšim na říjen, protože tam je Brooklynský most:)


10 comments:

  1. ten kalendár by som hned brala :)

    Merry Christmas!
    www.karissaworld.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Ohh, such amazing gifts! <3 I love love love that pan collar!

    x
    Lost in the Haze: Fashion Blog

    ReplyDelete
  3. Trochu mě mateš, ty si kupuješ dárky k vánocům sama? Oblečení moc hezké, nejlepší je ten zip, dobrý nápad, ale nejúžasnější je budíček, ten je vážně nádherný :)
    PS:nenapadlo tě někdy vytvořit si hodiny sama, třeba na tento způsob? :) http://iamnotadeer.files.wordpress.com/2011/04/now-clock1.jpg

    ReplyDelete
  4. taky jsem si dnes poridila moleskine diar:)

    http://sienastyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. no jo no, hezké dárečky, ale hra na překvápko je lepší než vědět dopředu.

    ReplyDelete
  6. Kači: samozřejmě, že pár dárků si kupuju sama, jinak by to nešlo:) jelikož moji rodiče se občas netrefí do mého vkusu, + díky za radu na hodiny, taky jsem uvažovala nad tím, že si je vyrobím.
    Džejňulka: to je jasný, ale možná bych pak byla zklamaná:) navíc mně o ty dárky ani zase tak nejde:)

    ReplyDelete
  7. Máš pravdu, že je to rozhodně lepší, než pak žebrat o účtenku, aby si to mohla vrátit :) Ale stejně jsem spíš zastáncem toho nevědět co a nevědět od koho... vlastně ono je to od Ježíška, takže.. ;)

    ReplyDelete