Thursday, December 1, 2011

Stále dokola

Mám těžký týden, a tak jediné, co mi zbývá je, si stále dokola prozpěvovat nějaký písničky, a jaké to jsou?
NEON INDIAN - POLISH GIRL
Na koncertě v Praze jsme nebyla, neznala jsme je, ale ani se mi moc nelíbí, každopdáně tenhle song má něco do sebe...

SERENADES - BIRDS

Začalo to tím, že jsem si stáhla CD best of indie september 2011, a tam tahle happy obyčejná písnička..
...There was something missin in my life
Now I know is on my mind what love is all about
Ohh ohh ohhh ... Now I know what love is all about
Ohh ooh ohh ... Now I know what love is all about
...

BECK - THINK I'M IN LOVE

Po poslechu jeho několika singlů jsem zjistila, že tenhle zpěvák je opravdu dobrej, každá píseň je originál, každá o něčem jiném, Beck je bůh, co dodat.

3 comments:

  1. tá prvá je fakt super :)

    GIVEAWAY on my blog
    karissaworld.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Ha Neon Indian jsme si dneska pouštěli v Meat Factory při focení!

    ReplyDelete