Tuesday, February 14, 2012

Dvojice

Takový hodící se post. Dneska je, jak určitě všichni víte, Valentýn, tak jsem našla dva dobře oblečené páry, mám je už dlouho ve složce obrázků na můj blog a pro tento den se hodí...jinak čas na větší "post" zase nemám. 
 Agyness Deyn možná poznávate, skvěle se oblíká!

Skončily mi jarní prázdniny a já se vracím zpátky do "normálního" života, který se mi začíná čím dál víc znechucovat, ale přesto všechno jsem stále docela šťastná a snažím si život užívat i s neustálými povinnostmi do školy, avšak jsem zjistila, že skloubit osobní život s tím školním je někdy příšerně těžký. Bože, už chci na vysokou a dělat to, co mě opravdu baví a jsem zvědavá, co ze mě vyleze při pohovoru se školní psycholožkou na téma vysoká škola.
 Jinak včera jsem byla znovu (již po třetí) v divadle Pod Palmovkou na hře Cyrano z Bergeracu, kde hrál například  Martin Stránský, což je ne jenom vynikající dabér, ale taky herec, Radek Zima nebo Tereza Kostková. S kamarádkou jsme si to pořádně užily i později v kavárně, kde zrovna Martin slavil narozeniny, takže největší fanoušice:) - moje kamarádka Jana se odhodlala a šla mu popřát. Po tom už jsme je popíjely a přemýšlely nad zítřejší chemií a geografií.
A včerejší den byl vůbec zvláštní, protože se zveřejnila další kapela na Rock for People - THE KOOKS! (později i na Pohodě). Takže jsem měla důvod být opravdu šťastná. Příští týden se chystám na koncerty mladých kapel v rámci Hippies festival, který začal toto pondělí. No nic, já se jdu učit secesi v dějinách umění!
A mně to s tou hudbou nedá! Stará záležitost, ale furt dobrá, aneb RAZORLIGHT a jejich WHO NEEDS LOVE?
Oooh darling who needs love?
Who needs a heaven up above?
Who needs the clouds, in the sky, not I

Oooh darling who needs the rain?
Who needs somebody that can feel your pain?
Who needs the disappointment, of a telephone call, not I
No I don't need that at all, not I

I'm, tired of love
Yeah, sick of love
I've taken more than enough

Oooh darling who needs the night?
The sacred hours, the fading light
Who needs the morning, and the joy it brings, not I
I've got my mind on other things, not I

Oooh darling who needs joy?
Who needs a perfect girl or boy?
And who needs to draw, that person near, not I
Because they always disappear, not I

And you know, I'm, tired of love
Yeah
Yeah I'm, sick of love
Yeah
You give me more than enough

I'm gone!

Oooh darling who needs love?
Who needs a heaven up above?
Who needs all the arguments, who needs to be right, not I
But I just can't give up without a fight, not I
No I just can't give up without a fight, not I
No I just can't give up without a fight, not I
No no no not I
Ooh no no not I

4 comments: