Tuesday, March 13, 2012

Bowling with friends

Už je to docela dlouho, co jsem byla s kámoškama oslavit jejich devatenáctiny, ale stále na ten den vzpomínám, protože byl suprovej. Myslim, že jsme si ho užily, jak nejvíc to šlo!
Strávila jsem s nima skoro celej den. Dopoledne jsme byly v Obecním Domě, kde jsme tam trochu zavzpomínaly na hodiny dějin umění a nejenom, že jsme si připomněly celou secesi, ale taky jsme se dozvěděly něco novýho o umělcích jako Filla, Picasso nebo Goya, kteří zde vystavovali své obrazy s býkama. Nejvíce mě z nich asi zaujal Dalí a Goya, Fillu nemám moc ráda a Picasso je na mě moc složitý:) Tak trochu jsme si zahrály na chytrolíny a pak jsme vypadly na oběd do Měkáče do Palladia. Už si ani nevzpomínám, co jsem měla, stejnak je tam všechno na jedno brdo a vás to nezajímá.
Kolem druhé se k nám přidal další kus a vyrazily jsme na Zličín, kde pak z jedné kámošky vypadlo, že jdem na BOWLING. Nehrála jsme ho už asi sto let a totálně jsem všechno zapomněla, takže to pak bylo pěkně vidět a dlouho mi trvalo, než jsem přišla na styl házení, kterej mi vyhovuje, ale stejně jsem asi jednou vyhrála:) a fotila jsem, proto také píšu tento článek. Fotky se mi docela líbí, ani neprošly úpravou...

Toto je ještě foto z jiné akce:

1 comment: