Friday, March 2, 2012

Mary Katrantzou for Topshop

Toto jméno Vám asi nic neříká, popravdě mě taky ne, ale po tom, co jsem dneska po dlouhé době navštívila Topshop jsem si tohoto jména hned všimla, protože mě praštila do očí pořádná dávka barev.
Mary narozená v roce 1983, pochází z Řecka, ale momentálně žije a pracuje v Londýně, tak asi také proto si ji britský Topshop vybral. Její kolekce je velmi veselá, černou zde rozhodně nehledejte. Připímíná mi to něco mezi čínským malovaným porcelánem a impresionistickými obrazy. Ale když jsem se koukala na ostatní její výtvory, byly velmi podobné těm, kterýma se teď pyšní Topshop. Mně osobně se její šaty docela líbí, ale nejsem příznivcem moc barevných věcí, trochu mi připomíná Versace.

Její nová jarní kolekce byla představena na londýnském dnu módy. S tima květinama to tam pěkně rozjarnila!

Kolekce kabelek pro Longchamp
A NEZAPOMEŇTE BLOGEŘI! 8.BŘEZNA BUDE V MYSLBECKÉM HÁEMKU PŘEDSTAVENA KOLEKCE MARNI!!

2 comments:

  1. krásne je to, vzory všetko :)

    http://karissaworld.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. mně se to teda moc nelíbí. A podívej se tmě modelkám do obličeje - všechny jsou dost hnusné a tváří se jako...

    ReplyDelete