Monday, April 23, 2012

When you got nothing, you got nothing to lose

Včera jsem se vrátila ze školního výletu v rámci semináře z Orlických hor. Po Praze se mi jako vždy stýskalo...chyběla mi moje postel, nástěnka s nápisem: Not all who wander are lost a Tumblr:) Slyšela a viděla jsem, že CodeMode byl naprosto super a že Česká televize má nově udělané televizní zprávy.
Pomalu se vracím do reality a připravuju se na náročný týden, kdy mě čeká další pohovor ohledně vysoké školy, zkoušení z chemie, fyzika a test na příkládky, psaní článku do Studenti čtou a píší noviny, možná Imaginární lásky v Bio Oku (ve 23:00:( a v sobotu další představení v divadle Pod Palmovkou. Také už konečně dofotím film a koupím si ty úzký černý kalhoty.
 Malá vzpomínka na Orlické hory. Jedna fotografie myslím si, že stačí. Přírody už bylo dost!

+ Momentálně doposlouchávám The Whitest Boy Alive, který příští týden uvidim!!! Jinak přelouskávám další projekt Damona Albarna - Rocket Juice & The Moon a stále dokola si pouštím Like A Rolling Stone (When you got nothing, you got nothing to lose...) od Boba Dylana. Inspirace mi dochází a začínám na to být bídně, už dlouho jsem si nestáhla nic, co by mě opravdu překvapilo, takže hledám nové objevy převážně na YouTube, kde zase ale spadám do stereotypních rytmů. Narazila jsem na sympatickou britskou blondýnku Lucy Rose, která mi trochu připomíná Norah Jones. Není špatná.


MŮJ PRACOVNÍ "WISHLIST" NA KVĚTEN ZNÍ ASI TAKTO:
+ dočíst Never Let Me Go 
+ podívat se s kamarádkou na film o Prokletých básnících - Úplné Zatmění a na film o Oscaru Wildovi s Judem Law
+ více přispívat do Worn magazínu
+ pořádně projít antikvariát na Národní Třídě, protože je prostě úžasnej
+ začít promýšlet akci jménem piknik
+ více obohatit můj šatník a poslat si něco z ciziny
+ mnoho dalších věcí...

No comments:

Post a Comment