Wednesday, May 16, 2012

Out of space

Máte nějakou radu, jak nemyslet na školu?
Marně se snažím vymyslet nějaký článek, napsat básničku, přečíst alespoň kapitolu z nepovinné četby, zapnout si rádio, stáhnout si novou muziku, ale nakonec skončím jen se Saturnem na ruce...

+ opravdu jsem se divila, když jsem na facebooku viděla, že v pátek bude hrát v Topshopu (ano, je to tak) nějaká kapela. Sakra, to byl vždycky můj sen - koncert v obchodě!! Kapelu A Banquet sice vůbec neznám a teď se to snažim dohánět poslechem jedný písničky na indiemusic, ale těšim se na tu atmosféru a na lidi, kteří budou jistě zajímaví:) jsem hodně zvědavá...

+ viděli jste někdo film Gigola s Lou Doillon? Na Csfd má sice příšerně nízký hodnocení, ale trailer a vůbec hlavní protagonistka v pánském se zdá být zajímavé a lehce artové. 

+ A také jsem výjimečně v poslední době viděla tři dobré filmy. První je s Russellem Crowem - Tři dny ke svobodě...americké drama, které je napínavé od začátku do konce. Russell totiž připravuje únos své manželky z vězení a dělá pro to opravdu vše. Nenudíte se, dobrá kamera a soundtrack. Další je film Drive, který mě z této trojice asi nejvíce zaujal. Je jiný a to hodně. Už od začátku jsem věděla, že mi sakra něco připomíná a pak jsem na to přišla - počítačovou hru - hudba, kamera, postavy se moc nehýbou, hlavní protagonista toho moc nenamluví a má styky s podsvětím. Tímto filmem jsem si také oblíbila herce Ryana Goslinga, kterého jsem před tím moc neznala a netušila jsem, že bude hrát tak dobře. Oceňuji soundtrack a úplně jiné pojetí filmu, které se někomu může zdát zvláštní. Stejného herce jsem také nedávno viděla ve filmu V lepší společnosti, kde si zahrál psychicky narušeného vraha, který se podílí na vraždě své ženy (Kirsten Dunst). Celý film je tak trochu zvláštní (jako celá vražda) a do teď nevím, jestli se mi líbil nebo ne, každopádně Ryan i Kirsten zase hráli moc dobře. Doporučuju všechny tyto filmy!

5 comments:

  1. Drive je skvelý film a Ryan ešte lepší herec, odporúčam skoro všetky filmy v ktorých hral :)

    ReplyDelete
  2. A Banquet jsou skvělý! Byla jsem na jejich křestu debutu v LMB - produkoval jim ho Steve Albini, co dělal i pro Nirvanu a Pixies...

    ReplyDelete
  3. vyfoť mi prosimtě toho kluka, co vypadá jak Mark Ronson ;-)

    ReplyDelete
  4. takovej saturn by byl skvělý tetování! :)

    ReplyDelete