Sunday, July 1, 2012

Be:šik ve Žlutých lázních

Včera jsem byla poprvé ve Žlutejch lázních a bylo to tam přesně takový, jak jsem očekávala - lidi v plavkách, pivo, podivná hudba, párky...ale prodejní akce Be:šik to tam trochu více oživila, i když zahrnovala hodně málo stánků a krámky typu Jane Bond nebo Schmucig tam nesměly jako vždy chybět!
Na výběr zde byla spousta bižuterie, předraženýho oblečení a také hodně hraček pro děti. Nic mě tam nepřekvapilo, ale aspoň jsem byla ráda, že už vím, jak to vypadá ve Žlutých lázních:) Koupila jsem si zelená srdíčka jako náušničky.








Tento stánek s retro bižuterií mě zaujal nejvíce...zrovna teď se koukám na jejich stránky na fb a všimla jsem si, že věci pocházejí z NY, no tak už se nedivim:) - Sophie's Selection




1 comment:

  1. Některé věci vypadají fakt dobře. Konečně bych si měla pořídit nějakou 'retro' brož. A ta kuřátková kabelka je skvělá. :)

    ReplyDelete