Sunday, July 29, 2012

Bleeding Knees Club


MŮJ NOVÝ OBJEV! Jsou to dva kluci z Austrálie, z Gold Coast, říkají si "Klub krvácejících kolen" a hrajou takovej řekla bych spíš indie punk. Alex (ten hnědovalesej s hlasem jako herečka Voříšková) zpívá a píše texty a Jordan hraje na kytaru. Na první poslech se vám tahle kapela může zdát jako nějaká americká teenage, ale pak zjistíte, že hrajou sakra dobře a jsou si prostě svou cestou. Na koncertech to pěkně rozjížděj, ale zatím je u nás nečekejte. Jejich inspirací je kapela Black Lips, Wawes nebo Try Seagal. Mně připomínaj Howler. Zatim mají jedno album Nothing To Do, který momentálně poslouchám. Všechny songy jsou hodně podobný, ale to neva. Album příjemně doslova jede a nenudíte se. Při poslechu si vždycky připadám hrozně ulítlá, ale to poslední dobou potřebuju, takže asi tak. A jelikož už jsem projela všechny možný videa, protože mně neustále dostával Alexův hlas a jeho hubený nohy, tak vám je taky představim. Tady jsou:

Začnu videem pro i-D. Sledujte ty nohy a děravý kalhoty (mimochodem jejich image):

Moje nejoblíbenější Baááád Guys:

Toto video už je trochu moc, občas trochu jako Mighty Boosh:

Have Fun...nejnovější klip, takovej letní a textem na prázdniny jako dělanej:

A jestli jste fanoušky Grimes, tak tento cover vás jistě potěší:





2 comments: