Monday, September 3, 2012

The XX - Angels





Jak se Vám líbí "noví" XX? Celé album COEXIST jsem ještě neslyšela, no vyjde 10.9., ale singl Angels zatím zní docela dobře, i když jsem stejně toho názoru, že první album, které je neskutečně vynikající už nic překonat nemůže, ale uvidíme, třeba nás tahle nevinná partička ještě překvapí. Četla jsem jako vždy vtipnou a velmi dobře napsanou recenzi Kaye Buriánka na protisedi.cz, kde jejich hudební um dokázal popsat dvěma slovy: "estetika prázdnoty","terapie minimalismem"... výborné spojení! Myslím si, že jejich minimalismus vystihl naprosto přesně.
"...Jejich estetika prázdnoty je dokonalá taková, jaká je. Terapie minimalismem. Katedrála potlačovanejch emocí, který na sebe reagujou v tý správný konfiguraci, stejně jako neřízená řetězová reakce..."



Fotografie: Jamie-James Medina (www.guardian.co.uk)


4 comments:

  1. v podstate s tebou súhlasím, ale i tak si myslím, že aj tento album bude skvelý, pesničku mám veľmi rada :)

    ReplyDelete
  2. ja uz coexist slysela, ale jeste porad me to tak nechytlo, tak jak bych chtela. Davam tomu ale cas, protoze to je takhle vzdycky s deskama.. Urcite jsou tam ale hity a moc se mi libi, ze to ma ten stejny 'sound' jako debut. A Kay to nazval moc hezky, taky se mi to libi. uplna terapie minimalismem.:)

    ReplyDelete
  3. Angels žádná sláva, ale stejně se těším na celé album

    ReplyDelete