Sunday, October 14, 2012

Kill the leopards

Taška z HM. 

A přemýšlím o tom, že si založim kapelu THE LEOPARDS, možná blbej název, já vim, ale mám GarageBand a zjistila jsem, že když se s tim fakt naučíte pracovat, tak pak jste schopni skládat pěkný pecky. Takže se možná dočkáte mých prvních nahrávek!:-) zase plánuju...

A včera taky byla docela dobrá akce v Café v lese, nebyli jste někdo? Hrála tam banda mladých kluků říkající si DJAMBOU, takovej funky jazzy groovy rock. Docela to rozjížděli, hlavně ve chvíli, kdy někdo zhasl a všude byla tma jako v pytli.



A takhle to u mě dopadá po jednom pivu a skleničce Martini....že mám úsměv a nos jako Michael Jackson?

1 comment:

  1. když jsi to tak rozmazala, tak to nikdo nepozná :) Já zas vypadala jako mrož, tak si vyber, co bys chtěla radši. A jako kapela? Beze mě? Nebude mít rozhodně úspěch!

    ReplyDelete