Tuesday, November 13, 2012

Procházka po pláži


Už když jsem prvně slyšela, že tu budou BEACH HOUSE, řekla jsem si, že bych na ně asi měla jít, jenže pak vlivem školy a jiných záležitostí jsem na tuto událost úplně zapomněla a připomněly mi ji až moje narozeniny, které jsem slavila tento víkend. 
Tato přátelská dvojka z Ameriky u nás hrála poprvé, takže fanoušků se v Meetfactory sešlo hned několik. Tím ale líp, protože se začala vytvářet příjemná atmosféra a ani podle mě ne moc dobrý dj HOLY OTHER ji nepokazil. Před začátkem jsme se přesunuly pár metrů ke stagi a vyčkávaly, až se ozve klasické piánko doprovázené zvukem připomínající rolničky. V tu chvíli jsem opět nasála tu klasickou koncertní atmosféru a už se jen unášela v zasněných chladících rytmech s dávkou barevných světel a v nich obrysů Victoriiných bůjných kadeří. Procházka začala skladbou Wild z nového alba a během ní se mých nohou občas dotkla vlna oblíbených písní jako Norway či 10 Mile Stereo. Nechyběly ani dva přídavky, mezi nimiž se vyjímala dlouhá skladba Irene, která publikum dostala do deliria. Bylo to jako balzám na duši, ta procházka po pláži...







No comments:

Post a Comment