Monday, November 26, 2012

Wild Nothing se inspirují noční oblohou


Takhle se jmenuje kniha od mého oblíbeného autora - Kazua Ishigura, ale co nokturno vlastně znamená? Koukám do wikipedie a vidím: hudební forma inspirovaná nocí. Což k novému albu WILD NOTHING přesně sedí. Je to jako když jedete někam na párty s kamarády večer se vracíte poslední tramvají. Přitom přemýšlíte nad tím, co vůbec budete dělat, až se vrátíte domů a kolik vás toho čeká zítra ve škole. Jste melancholičtí, lehce ovinutý alkoholem a hlavně unavení. Takto na mě působí Wild Nothing celkově. Nic nového, přesně něco takového jsem čekala, a to je znám od doby, kdy spolupracovali s Beach Fossils. Album se hezky otevírá, pak vás nudí se zasnít a probudí až u páté písně Only Heather. Poté opět upadnete do snu a se songem Paradise se ocitnete v osmdesátých letech. Když jsem se v pátek vracela domů a v autobuse mi hráli do sluchátek, svět byl hned hezčí a já jsem se začala těšit na víkend jako nikdy předtím...teď už je ale pondělí, a tak jejich cd musim dát na chvíli stranou a zapomenout na páteční nálady. 






1 comment: