Monday, September 16, 2013

iPhoneography

Jste z Brna nebo okolí a bádáte po nějaké zajímavé výstavě? Zvu vás na výstavu fotografií Tomáše Tesaře, Fenomén iPhoneography, jež je součástí maturitní zkoušky mé kamarádky. 
Jedná se o fotografie pořízené iPhonem (jak už název napovídá), na které se od roku 2011 zaměřuje web www.iphonefoto.cz. Oficiální zahajovací párty se koná tento čtvrtek a výstava bude trvat až do 21. září. Více najdete na fb události ZDE
O samotném projektu jsem do té doby než jsem byla pozvána, vůbec nevěděla, ale tak trochu jsem tušila, že s nárůstem chytrých telefonů muselo přijít i samostatné odvětví "foceno mobilem". Já však zatím zůstanu u starého dobrého Instagramu a s fotkami se podělím jen s přáteli (pokud mi sem tam neuletí nějaký ten hashtag).

No comments:

Post a Comment