Monday, April 25, 2011

La Veranda

Omlouvám se, ale trochu jsem se s tima pražskýma restauracema zasekla, tak teď to snad půjde lépe.

ADRESA: Elišky Krásnohorské 2, Praha 1
  • JÍDLO: 1, 5
  • OBSLUHA: 1
  • PROSTŘEDÍ: 1
  • VÝBĚR: 2
  • CENA: 480 Kč (hlavní jídlo a pití na osobu)
V La Veranda jsem byla zatím jednou a musím říct, že mě příjemně překvapila. Určitě je to jedna z nejlepších italsko-francouzských restaurací v Praze (podle interiéru tedy spíše francouzská). Prostředí je za jedna. Já osobně mám ráda útulné restaurace, kde není příliš designových kousků a vypadá to tam jako doma v kuchyni či obýváku...taková je La Veranda. Když se nudíte, což doufám, že ne, tak se můžete kochat bytovými doplňky a počítat keramické slepice a kohouty. A menu? Pokud si potrpíte na dobré pečivo, určitě vás nezklamou. Teplé bochánky s olivami a bageta...bez komentáře. Jídlo je čisté, není toho moc a pozor! na závěr si doporučuji  dát panacotu s nádechem levandule a s lesním ovocem.

2 comments: