Sunday, April 24, 2011

Peří

Všimla jsem si, že peříčková bižuterie je teď hrozně IN, spoustu indiánských kousků mají například v Toshopu. Takže si kupte aspoň náušnice s ptačím brkem nebo prsten s kamenem, který teď taky hrozně letí.


1928.com

boutique1.com

Debenhams

modcloth.com

net-a-porter.com

net-a-porter.com

office.co.uk

peacocks.co.uk

rue21.com

Zara


Topshop







A vzpomněla jsem si na dějiny umění, berem zaalpskou renesanci, Albrecht Durer:
VESELÉ VELIKONOCE!
HAPPY EASTER!

8 comments:

  1. doma mám strašne veľa farebných pierok tak si asi niečo vyrobím!

    ReplyDelete
  2. Naušničkyyy..konečne sa takéto veci dostali naplno do obchodov a ja si môžem plniť sny ;-)

    ReplyDelete
  3. Ty boty...to je skoro jako inspirace na DIY... Ukládám do inspiration folder!

    ReplyDelete
  4. V súčastnosti som závislá na pierkach ♥

    ReplyDelete
  5. hmmmm....pírka? tak že bych se vrátila k těm černým pírkovým náušnicím, co jsme spolu viděly? Už včera jsem na ně zase myslela, že by se mi hodily :)

    ReplyDelete
  6. moc děkuju za povzbuzující komentář ♥ nejvíce jsou malinkatý lapače snů na krku :)

    ReplyDelete
  7. i love the bra. i make feathered jewelry but i find i can't pull it off well, so i give it to my friends. cute blog!

    ReplyDelete