Monday, August 1, 2011

Fuck yeah Brittany! - Part 2

Konečně se posuneme k výletům po pobřeží a k delikatesám.
Smích racků se rozléhal celým pobřežím.

Chcete se jít koupat?

Korálky od babičky a náramek s růžiček z Ann Christine

A tohle jistě všichni známe z dějin umění...Saint Michel.

Mohli jste si cokoliv napsat do bahna, to czech nepatří k nám:)

 U Michel prodávali spoustu suvenýrů...


A růženců tady měli taky dost, jeden jsem si zde koupila jako památku, více uvidíte později:)


A tyhle foťáky mě dostávaly! Byly na každym rohu v uličkách pod Saint Michel a dokonce měli i kamery!

Cesta z Mont Saint Michel byla opravdu deštivá.

Jeden menhir vedle druhýho, to je Carnac.

Středověkých hradů bylo habaděj a nejlepší ten s multimediálním vyprávěním!

Katedrál a kostelů jsme prošli snad dvacet.

A už je to tady! Ano, makrónky, koupili jsme si jenom jedny v supermarketu a byly stejně vynikající.

Místní delikatesy

Tady u té restaurace v Saint Malo jsme seděli, doporučil nám ji bedekr a za to mu děkujem, protože byla fakt vynikající. Akorát kolem nás stále chodili turisti a slintali nad dortama ve výloze.

My jsme to také nevydrželi a dali jsme si bretaňský flambovaný? (to jak hoří) dortík s jablkama...vynikající!

Takový krásný výběr u nás nemáme.

Konzervy se sardinkama

Nevěřila jsem vlastním očím...cola Lagerfeld v supermarketu? Fantastic! Už ji mám v pokojíčku na stole.

3 comments:

  1. moc pekny fotky..muselo to bejt skvely! :-)

    ReplyDelete
  2. užasné :) vyzerá to tam viac než dobre

    ReplyDelete
  3. o té lahvi coca coly karla l. jsem četla v nějakém časopise, co jsem si na dovolené koupila, alespoň na obrázky:)

    ReplyDelete