Tuesday, August 2, 2011

One week in Brittany - Part 3

Poslední část našeho putování Bretaní...
Saint Malo

Těmhle plastovým panenkám jsme neodolala...jednu jsem si přivezla domů (později uvidíte).

Oxfordek tady bylo taky dost, no asi proto, že se blíží k Británii.

A teď to nejlepší! Francouzská značka Zadig & Voltaire, pro kterou se fotili například Kills nebo Mark Ronson. Narazili jsme na ni ve měste Rennes (zde je asi nejvíce obchodů s oblčením, ale nejezděte tam v pondělí, to maj zavřeno:)

Obrovské Virgin store se spoustou cédéček, vinylových desek, zápisníků, knížek...jo tady to jede! to není jako Bontonland!

A asi dva týdny po nás tady budo hrát The Kills! Néééééééééééééé!

Prstýnky v obchodě s britským zbožím


CO JSEM SI PŘIVEZLA DOMŮ?
1. zlevněnou tašku Fifi Lapin v Pimkie v přepočtu za 70Kč!
2. černou tašku do školy od místní značky s kohoutem
3. panenku jako dekoraci (má ještě pískat, ale tahle nepíská, stačilo říct: "It doesn't work", a oni nám ji dali za nižší cenu:)
4. růženec ze Saint Michel, koukala jsem, že teď se začínají nosit jen tak, ikdyž v Boha zrovna nevěříte, ségra si koupila podobný, ale černý.
5. školní diář (všimla jsem si, že je od nějaké známé britské značky)
6. pohled ze Saint Michel (doporučuji navštívit v pravém mokravém počasí)

Tímto se s Bretaní loučím! Už žádné fotky nečekejte, je čas na normální články!

1 comment:

  1. všechny články jsem zhltla na jeden dech. dokonalé fotky, ale co fotky, tam je to dokonalé. myslím, že prstýnku s audrey bych neodolala a ty boty? chci je domů, všechny! :)) těším se na "normální" články, i když tenhlencten "set" mě bavil. jsem ráda, že sis to užila, ach, hned bych jela taky :) ♥ a ta taška z pimkie je roztomilá :)

    ReplyDelete