Saturday, September 24, 2011

Atlas Sound - Parallax

Kapela Atlas Sound Vám asi nic neříká, ale Deerhunter, ambient noise rocková kapela z Virginie někomu určitě řekně hodně. Já jsem dříve tuto kapelu vůbec neznala a všimla jsem si jí (nebo spíše zpěváka a jeho solového projektu Atlas Sound) až v jednom videu se skejtařem. Konkrétně výbornou píseň Recent Bedroom. Ale proč to tu vše píšu, zpěvák Bradfor Cox zase chystá další album s názvem Parallax a zase coby Atlas Sound, což mu podle mého názoru víc sluší. Nová melancholická píseň Terra Incognita je něco mezi Kings Of Convenience a Davidem Bowiem, Bradford si myslím, že je velmi dobrý zpěvák, a popravdě je mi ho trochu líto, trpí totiž Marfanovým syndromem a proto je tak příšerně vyhublý. Pro milovníky klidných písní je jako dělaný:

5 comments:

  1. mne spis rika atlas sound nez deerhunter

    ReplyDelete
  2. atlas sound mi říká víc než deerhunter :)
    miluju přebal desky attic lights...

    ReplyDelete
  3. jo, to jsem nevěděla, že atlas sound je známější než deerhunter a vůbec, že ho někdo zná!

    ReplyDelete

  4. My sweet friend, very nice and interesting you site.
    When you want to take refuge in good ballads of yesterday, today and forever in all languages and genres I invite you to visit my blog and listen me.
    This Saturday September 24, ten ballads from Czech Republic and Slovakia.
    In the texts, a bit of everything.
    I am a broadcaster of Argentina.
    Best regards from Rosario-Argentina
    Albert.
    http://baladasmp3.blogspot.com

    ReplyDelete