Friday, September 23, 2011

Hele nový ELLE! A s taškou? Fakt?

  • Existuje módní bloger, který nevyfotil nový časopis ELLE s mobilním telefonem, jako že jo, já ho mám taky?
  • existuje módní bloger, který nebude nosit jejich super plátěnou tašku, kterou bude mezitím mít stopadesát jiných ženských?...ANO, jsem to já, ale nechci urážet, většina z Vás to není, ale přesto.  
  • Já jdu na to jinak! Tak za prvé, o víkendu si koupím fixu na látku a tašku si hezky česky zezadu popíšu, asi tam napíšu název nějaký kapely nebo nějakou dobrou hlášku či citát a budu ji nosit obráceně.
 Zaujal mě puntikovaný outfit Emmy Stone.

6 comments:

  1. já jsem dneska Elle zahlídla v trafice, plátěná taška mě zaujala, o tom žádná, ale představa, že to má každá druhá, mě tedy dost odradilo. a proto na to půjdu jako Ty, chci si koupit látkovou tašku, a udělat si na ní obtisky jablíček a to tak, že je rozříznu a natřu barvou, viděla jsem obrázek na netu a vypadá to moc pěkně a hlavně to bude originální. plus to, že mám už jednu plátěnou tašku, s Gustavem Klimtem.

    ReplyDelete
  2. Werushka: ha! taky dobrej nápad!

    ReplyDelete
  3. Ta plátěná taška se mi líbí, mám jí, ale nenosím ji. Koupila jsem si Elle tak, jako to dělám každý měsíc a to že tam byla taška byl jen takový bonus. Teď mi chuděra leží ve skříni nevyužitá :D

    ReplyDelete
  4. u nas nebola :) nastastie. inak by ostala nevyuzita

    ReplyDelete
  5. ja elle nectu, takze me to minulo, od urcite doby me elle nebavi..

    ReplyDelete
  6. sbalila jsem si do té tašky boty na dovolenou..:D

    ReplyDelete