Friday, December 28, 2012

Dárkovaná


 Miluju vůni růží.

A jako dárek k voňavce Paul Smith jsem dostala plyšového králíčka!

Když si ty prsteny vezmete na několik prstů najednou + lak a náušnice, které mají stejný odlesk jako lak, tak vše vypadá skvěle!


Kalendář Pomeranianů! (z Londýna)


Boo cestuje po San Franciscu se svým kamarádem Buddym...klása! (z Urban Outfitters)


Už dlouho jsem sháněla takovouhle košili. K úzkým džínám či červeným kraťasům musí vypadat dobře!


Diář z Holešovice fashion marketu s citátem Pabla Picassa.


Říkám tomu "bordel secesní" náhrdelník z Victoria Albert Muzea.


Úplně náhodou jsem na něj narazila v Terryho ponožkách u Světozoru.


1. Děkuju crazy-pig bloggerce za typ, ta kniha mě velmi zaujala!
2. Knížka o světových bloggerech. (Velmi přehledná, inspirativní fota.)
3. Průvodcem stylem pravé Pařížanky od Ines de la Fressange. (Bestseller New York Times, spousta typů, rad a nápadů.)
4. Módní bible Taschen. (Seznam moderních módních návrhářů.)




CD Wild Nothing z Rough Trade.


Stříbrné náušničky od babičky.





2 comments:

  1. ROSE jsem taky měla, je to jedna z těch nejlepších voňavek, protože má tak krásně reálnou vůni.

    ReplyDelete