Thursday, December 27, 2012

Povánoční nálady

+ dočítám Dharmoví Tuláky od Kerouaca, abych se mohla pustit do dalších asi sto knih
+ vstávám v půl desátý
+ každej večer si zapaluju velmi výrazně vonící svíčku s kokosem a vanilkou od kamarádky, a pak se divim, že nemůžu spát
+ v mých nočních snech je škola, škola a zase jen škola
+ projíždim Instagramy zpěváků a band memberů a koukám se, co dostali pod stromeček
+ stahuju filmy do AppleTV, které se nám konečně podařilo rozjet (ti, co máte starší Mac, tak si ho ani nepořizujte), zatim jsem stáhla Na Cestě a Laurence Anyways
+ přemýšlím, co na Silvestra, všude po Praze jsou příšerný akce
+ pronásleduju Tumblr zpěváka a modela Matthewa Hitta, aneb moje další "platonická láska" (podívejte se na tento rozhovor: www.youtube.com a pak snad změníte názor)
+ až teď jsem propadla Foals mánii a ještě než vyjde nové album, chci naposlouchat všechny předchozí (ale teda nová Inhaler je sakra dobrá!)
+ čtu povídky, které od rána do noci píše moje kamarádka
+ leopardí kabát v mém imaginárním wishlistu visí s velkým otazníkem, nechám to na osudu, jak rozhodne
+ dávám si pilulky štěstí...výsledek? zatim žádné deprese, ale už do toho pomalu opět zasahuje škola
+ mám sepsat wishlist 2013?
+ umírám u vánočky, štoly a cukroví, ještě, že bramborovej salát už je pryč
+ utrpení jménem pohádky a klasické filmy už naštěstí pomalu uplynulo
+ trojitá dávka návštěv babiček a dědů
+ čeká mě každoroční úklid šuplíků, kde zase najdu spoustu vzpomínek a zasním se jako malá holka
+ +++++


No comments:

Post a Comment