Tuesday, April 30, 2013

Košile s potiskem listů monstery


Asi před rokem jsem byla úplně odvařená z písně Funny Heartbeat, a tak se z mého pokoje  neustále ozývaly zvuky směšně jednouduchých a zároveň chytlavých rytmů osmdesátek. Pak už jsem na tu kapelu říkající si "Pusinky" KISSES tak trochu zapomněla, no ale spíš proto, že mě prostě přestali bavit. 
Opět jsem je vyštrachala při mé hudební krizi, a tak z nouze jsem si stáhla album The Heart Of The Nightlife. Obal s vilkou a krásným bazénem jako dělané na teplé večery, obsah ještě více. Nepanikařte, když vám úvodní song Kisses bude trochu připomínat The Whitest Boy Alive. Počkejte než se slova ujme losangeleský rodák Jesse Kivel a seznámí vás s tím, co asi tak od alba čekat. 
Jak už jsem psala - jednoduché rytmy, piánko, osmdesátky, zasnění, pláž, sluneční brýle s plameňáky... stovky věcí, však hudba stále stejná. KISSES se ještě asi zasekli na prvním rande a snaží se nezapomenout na ten úžasný pocit. Ale jo, proč ne. Bermuda s klipem jak vystřiženým z reklamních videí cestovek se bude líbit i vaší babičce. Mně se ale stejně líbí People Can Do The Most Amazing Things a s dalšími písněmi už album upadá do stereotypu. Možná Weekend In Brooklyn to vše spraví, ale já začínám slyšet Dádu Patrasovou a žížalu Jůlii. Na léto dobrý.:)




1 comment: