Wednesday, May 1, 2013

Jahodové úsměvy














































































































































Čekala jsem, kdy objevím jednoduchou šedou mikinu bez jakýchkoliv potisků a korálků, abych ji mohla nosit s výrazným náhrdelníkem. Nakonec si ho beru pouze s bílým tričkem a mikinu si schovávám na horší počasí. Srdíčkované šaty jsou moje láska. Jsem spíše kalhotový typ, ale když už mám možnost se obléknout opravdu jako žena, tak na ně nedám dopustit. Do botníku přibyly i nové sandály, konkrétně z H&M. Ty mi stále připomínají film Velký Gatsby, který k nám přijde už v polovině května. Soundtrack a i herecké postavení vypadá skvěle, ale uvidíme, jak si režisér s Fitzgeraldovou předlohou poradil...


6 comments:

  1. to sú veľmi pekne fotky a dostala som veľkú chuť na jahody! :)

    ReplyDelete
  2. všechno skvělé! botky se mi líbí asi nejvíc :))

    ReplyDelete
  3. krasny nahrdelnik!!!odkud ho mas?
    mimochodem zvu te na giveaway o kozenou crossbody kabelku:)
    http://sienastyle.blogspot.it/

    ReplyDelete
  4. mmmmm, jahôdky :) šatičky vyzerajú pekne :) ja som tiež skôr nohavicový typ, ale mám pár obľúbených šiat, na ktoré nedám dopustiť :)

    ReplyDelete